Skoči na glavno vsebino
(02) 541 31 00

Kakovost v vzgoji in izobraževanju

 

Namen projekta je v skladu z razvijanjem in uvedbo sistema kakovosti vzgojno-izobraževalnih organizacij usposobiti strokovne in vodstvene delavce vzgojno-izobraževalnih zavodov za uvajanje modela zunanje evalvacije in samoevalvacije  vzgojno-izobraževalnih zavodov.

Temeljni cilji projekta:
– Zasnovati, razviti in pilotsko izpeljati usposabljanje za uvajanje modela zunanje evalvacije in samoevalvacije v vzgojno-izobraževalnih zavodih (vrtcih in šolah)
– Opredeliti proces usposabljanja za uvajanje modela zunanje evalvacije in samoevalvacije v vzgojno-izobraževalnih zavodih v Sloveniji in podati predlog uvedbe sistema usposabljanja na nacionalni ravni.
– Razviti sistem usposabljanja evalvatorjev.

S celovitejšim sistemom usposabljanja evalvatorjev želimo:
– Prispevati k večji učinkovitosti sistema izobraževanja in usposabljanja ter h krepitvi možnosti posameznika v sistemu izobraževanja.
– Razviti trajnostni sistem usposabljanja evalvatorjev na nivoju VIZ in nacionalnem nivoju.
– Opolnomočiti udeležence usposabljanja in oblikovati evalavacijsko kulturo na celotnem področju vzgoje in izobraževanja v Sloveniji.
– Spodbuditi obveščanje o kakovosti vzgoje in izobraževanja in sodelovanja s strokovnimi in drugimi zainteresiranimi javnostmi upoštevati do sedaj razvite pristope usposabljanja evalvatorjev v Sloveniji in tujini.
– Spodbujati proces evalvacije in uporabe podatke za uvajanje sprememb in izboljšav.

Marko Jerebič

Comenius

Naslov: Different Feelings from Different Countries

To je mednarodni projekt, ki traja dve šolski leti. Naše partnerske šole so iz Nemčije, Španije in Madžarske.
Osnovni namen projekta je spoznavanje razlik med državami, kot so običaji, kultura, izobraževalni sistemi, zgodovina, regionalne značilnosti …
Zastavili smo si naslednje cilje:
– vzpostaviti dialog med učenci iz različnih držav,
– spodbujati toleranco, pozitivno naravnanost, dobroto ter dobrodelnost pri učencih,
– pomagati učencem zgraditi prijateljstva z učenci iz drugih evropskih držav,
– pomagati učencem spoznavati različne države in njihovo kulturo,
– spodbuditi učence in učitelje, da prevzamejo pozitivno vlogo pri ohranjanju kulturne dediščine in spodbujanju medkulturnega dialoga,
– dati priložnost učencem in učiteljem uporabljati tuji jezik v resničnih situacijah,
– itd.

Te cilje bomo dosegali skozi različne dejavnosti:
– ureditev Comenius kotička,
– oblikovanje spletne strani, namenjene projektu,
– izdelava šolskega časopisa,
– izdelava transparentov,
– predstavitev tradicionalnih plesov, pesmi in instrumentov,
– predstavitev praznikov in praznovanj,
– izmenjava novoletnih čestitk,
– petje novoletnih pesmi v jezikih vseh sodelujočih držav,
– izdelava knjižice z zgodbami učencev o solidarnosti in prijateljstvu.

V Nemčijo, Španijo in na Madžarsko bomo potovali tudi učitelji in učenci.

Iris Vičar Novak

 

Blog projekta – povezava (odpre se v novem oknu)

Twinspace – povezava (odpre se v novem oknu)

Pasch – šole: partnerji v prihodnosti

Od leta 2008 je naša šola vključena v mednarodni projekt Šole – partnerji prihodnosti, ki poteka na pobudo nemškega zunanjega ministrstva v sodelovanju z Goethe inštitutom Ljubljana. Cilj programa je bil vzpostaviti mrežo 1000 partnerskih šol po svetu, katerih učenci naj bi bili deležni najboljšega možnega izobraževanja. Pri tem je velika pozornost namenjena pouku tujih jezikov, predvsem nemškega jezika.

Goethe inštitut podpira šole, ki so pod njegovim okriljem, pri uvajanju nemščine kot šolskega predmeta. Učiteljem ponuja metodično-didaktično dodatna izobraževanja in tečaje jezika in opremlja šole z modernim multimedijsko uporabnimi učnimi gradivi, učili in materiali o deželoznanstvu. Razen tega Goethe inštitut v okviru iniciative pošilja po svetu svetovalce za poučevanje kot podporo partnerskim šolam.

Cilji in namen projekta:
– seznanjanje učencev, staršev ter javnosti o poteku projekta,
– dvigniti zanimanje učencev, staršev in učiteljev za nemščino in jo popularizirati,
– navezovati stike s partnerskimi šolami iz držav, ki so vključene v projekt,
– izobraževanja za učitelje nemškega jezika,
– tečaji nemščine za učenke in učence (Jugendkurse),
– objavljanje člankov v spletnem časopisu KLICK,
– izvajanje izpitov FIT1, FIT2 in B1 – pridobitev mednarodnega certifikata o znanju nemščine,
– medpredmetno povezovanje (pouk strokovnih predmetov v nemščini – CLIL).

 

Program pod okriljem Goethe inštituta in v sodelovanju z ekspertom za nemški jezik ter vodstvom šole izvajamo učiteljice nemščine, ki smo vključene v projekt.

Lidija Pelcl Mes, koordinatorka projekta

 

Fotografije podpisa pogodbe z dne 27. 9. 2011.

 

Blog projekta – povezava (odpre se v novem oknu)

 

Zdrava šola

Naša šola se je v šolskem letu 2008/2009 vključila v mednarodni projekt zdravih šol. Pri načrtovanju si prizadevamo uresničiti 12 ciljev Evropske mreže zdravih šol. Za načrtovanje in evalvacijo projektov skrbi šolski tim, ki ga sestavljajo strokovni delavci šole in zunanji sodelavci.

Pri načrtovanju projektov dajemo velik pomen preventivnim dejavnostim na področju zdravega razvoja in življenja učencev. Šolo skušamo narediti čimbolj prijazno in učencem pomagati oblikovati celovito samopodobo, ki je pogoj za zdravo, srečno, ustvarjalno, uspešno in zadovoljno življenje.

Učencem bomo omogočili vsestranski razvoj ter dobre medsebojne odnose z vrstniki in delavci šole, učili jih bomo razvijati socialne veščine in reševati probleme iz vsakdanjega življenja. Skrbeli bomo za varno in zdravju naklonjeno šolsko okolje, za kakovostno poučevanje vsebin o zdravju, za zdravo in kakovostno prehrano, skrbeli za oralno zdravje z rednimi pregledi in umivanjem zob, za prometno varnost in varno kolesarjenje… letošnja rdeča nit je Medgeneracijsko sodelovanje.

Mihaela Janc

Projekt Pasavček

 

 

Učenci in učitelji 1. razredov se bomo v letošnjem šolskem letu ponovno vključili v mednarodni projekt Euchires, ki je v Sloveniji poznan pod imenom Pasavček. Projekt temelji na spodbujanju pravilne uporabe otroških varnih sedežev ter varnostnih pasov med vožnjo v avtomobilu.

Vsebine varne vožnje bomo vključili pri različnih aktivnostih (okoljska vzgoja, likovno oblikovanje, gibanje, petje …), tako bo projekt potekal skozi celo šolsko leto. K sodelovanju bomo povabili starše, policijo in občinski Svet za preventivo v cestnem prometu.

Naš cilj je, da bi bil vsak otrok v osebnem avtomobilu in na cesti ustrezno zavarovan, k temu pa bomo prispevali z znanjem in predvsem z lastnim zgledom.

Osrednja figura projekta je lik PASAVČKA, ki na zabaven način opozarja otroke:

pasavcek

RED JE VEDNO PAS PRIPET!

Mateja Klemenčič

Projekti (2)

 

V šolskem letu 2013/2013 bomo sodelovali v naslednjih projektih:
– Zdrava šola,
– Eko šola
– Pasch – Schulen: Partner der Zukunft,
– Uspešno vključevanje Romov v ViZ  II,
– Učenja učenja.

Projekti

 

V šolskem letu 2013/2013 bomo sodelovali v naslednjih projektih:
– Zdrava šola,
– Eko šola
– Pasch – Schulen: Partner der Zukunft,
– Uspešno vključevanje Romov v ViZ  II,
– Učenja učenja.

Dostopnost