Skoči na glavno vsebino
(02) 541 31 00

Poskusnica – oktobrski poskus

V okviru Poskusnice je bilo za drugi izziv potrebno izdelati zmaja. Tako je nastal kratek filmček o zmaju. Zmaja in filmček so poskusniki izdelali v celoti sami.

Mentorica Simona Vusič

 

Naravni kiparski materiali

 Učenci 1. c razreda smo pri pouku likovne vzgoje spoznavali poklic kiparja. Na računalniku smo si najprej ogledali materiale, s katerimi ustvarjajo kiparji in ugotovili, da se lahko skulpture izdelamo tudi iz naravnega materiala in v naravi. Odpravili smo se v park, kjer smo ustvarjali tudi mi. Ker naših izdelkov nismo mogli prenesti v šolo, smo jih pustili kar v naravi. Morda jih boste našli, če se odpravite v park v Beltince. Seveda pa smo jih za spomin shranili na fotografijah, ki si jih lahko nekaj tudi ogledate.

 

Naravni kiparski materiali

Tabor za nadarjene učence, Olimje – dan 2

 

Za nami je že drugi dan tabora. Učenka Barbara Petra (7. c) je na kratko povzela dejavnosti  2. dne.
»Zjutraj, ko se je nad Olimje prismejalo Sonce, smo se počasi odpravljali k zajtrku. Po njem nam je gospod Darko Hederik predstavil razne trike za ustno spraševanje in pisne naloge. Čas je hitro minil in kar naenkrat smo sedeli na kosilu. Po kratkem odmoru smo še pešačili, najprej do JELENOVEGA GREBENA, potem v SAMOSTAN in na koncu še v ČOKOLADNICO. S še malo prostega časa smo počasi prihajali k večerji oziroma pikniku. Po večerji smo imeli še KVIZ za 3. in 1. mesto. Dan se zaključuje in jutri se že vračamo v Beltince.«

 

Tabor za nadarjene, Olimje – 2. dan

Tabor za nadarjene učence, Olimje

 

V času od 7. do 9. novembra poteka za učence 7. in 8. razreda Tabora za nadarjene učence. Tridnevno druženje  vključuje polno raznolikih in pestrih dejavnosti.  Učenci bodo svoje vtise dnevno povzeli in vam preko šolske spletne strani poročali o dogajanju.

Nina K.

 

1. dan

Tabor za nadarjene učence, Olimje

1. dan tabora

Megla je še objemala Beltince, ko smo se z učenci zbrali na šolskem igrišču. Polni pričakovanj smo se podali na pot proti Olimju. Od tu vam sedaj sporočamo, da smo sem varno prispeli. Učenci so že nameščeni v sobe, veselje na obrazih je očitno. Kmalu začnemo z dejavnostmi.

Več utrinkov o dogodkih današnjega pa vam sporočimo zvečer.

Nina K.

 

Prvi dan tabora za nadarjene učence je za nami.
Učenki Petra (7. b) in Sanja (7. a)  sta povzeli dejavnosti 1. dne:

– OGLED LOKALNEGA ŽIVALSKEGA VRTA: »Pred namestitvijo smo si ogledali živalski vrt z okrasnimi  živalmi. Med temi so bili večinoma fazani in druge ptice podobne fazanom. Videli smo tudi lami, noja, vietnamsko-portugalsko svinjo …«

– PRIHOD V AMPARTMA, NAMESTITEV: »Ko smo prišli do apartmajev, kjer domujemo, so nam učitelji dali natančna navodila za vedenje in ključe za apartmaje. Vsaka soba ima tudi kapetana. Nato smo v učilnici ponovili pravila vedenja. Sledilo je kosilo, ki je bilo slastno.«

– MNEMOTEHNIKE: »Pri mnemotehnikah smo spoznali vrste spominov.« Spoznali smo tudi načine, kako si stvar lažje prikličemo v spomin. Naučili smo se različne vrste mnemotehnik in jih tudi praktično preizkusili. Ena izmed vrst mnemotehnike je akrostih. Oblikovali smo zanimive akrostihe za učenje planetov:

        •                               Moja Velika Zemlja Mi Je Sonce Ukradla Namenoma.
      •                               Moj Vlak Zamuja Minuto. Janov Sosed Upravlja Naslednje Postajališče.

 

– ŠPORT: košarka, nogomet

– KVIZ: Dan smo zaključili s kvizom po vzoru televizijskega kviza Male sive celice. Med nami je bil  tudi avtor knjižne uspešnice istoimenskega dela. Dobili smo polfinalni ekipi, ki se bosta jutri zvečer pomerili v finalu.

 

Tabor za nadarjene, Olimje, 1. dan

Pomagaj tudi ti! – Anine zvezdice

Tokrat se bomo dobrodelni akciji Anina zvezdica pridružili tudi na OŠ Beltinci.(http://www.aninazvezdica.si/)

Vse preveč ljudi, predvsem pa otrok, preživlja zelo hude stiske in nepredstavljivo pomanjkanje osnovnih dobrin. Zato smo se na OŠ Beltinci odločili, da vsaj s skromno pomočjo prižgemo iskrico upanja ljudem, ki so na robu obupa, že preveč globoko v breznu pomanjkanja. Predvsem pa želimo privabiti nasmešek na obraze otrok, jim dati občutek, da v teh predprazničnih dneh nekdo misli tudi nanje.

Monika Žižek

Več v pripetem dokumentu.

Nemščina – nadarjeni (5. razredi)

 

V torek, 6. novembra 2012, smo se z nadarjenimi učenci 5. razredov srečali na popoldanski delavnici iz nemščine, kjer smo izdelovali člane družine Barbapapa iz papirja. Ogledali smo si tudi nekaj risank ter reševali zabavne delovne liste k posamezni risanki.

Lidija Pelcl Mes, prof.

Nadarjeni – nemščina 5. razredi

 

Dostopnost