Izhodišče dela z nadarjenimi je koncept dela za nadarjene učence. Odkrivanje nadarjenih učencev označuje celoten proces, ki vključuje evidentiranje, identifikacijo ter seznanitev in pridobitev soglasja staršev.
Za učence 3. razreda se prične s postopkom evidentiranja možnih nadarjenih učencev, za učence 4. razreda se izvede postopek identifikacije učencev, ki so bili evidentirani. Postopek identifikacije zajema izpolnjevanje ocenjevalne lestvice učiteljev ter testiranje s testi sposobnosti in testi ustvarjalnosti. V postopek evidentiranja oz. identifikacije se učence lahko vključi tudi naknadno v višjih razredih osnovne šole.
Učitelji, starši ter svetovalna služba sodelujejo pri pripravi individualiziranih programov. V le-teh se glede na otrokove potenciale načrtujejo prilagajanja metod in oblik dela v razredu. Nadarjenim učencem se omogoči vključevanje v dodatni pouk in druge oblike individualne in skupinske pomoči.
ISP za nadarjene učence izvajajo: Simona Vusič, Miha Kavaš, Bojan Novak in Tia Senjur.
Tabori in kvizi za nadarjene učence
Kaj? |
Za koga? |
Kdaj? |
Kje? |
Kdo? |
Tabor za nadarjene učence Kvizi, uganke, logika |
Nadarjeni učenci 5., 6. r. |
16., 17., 18. september 2024 |
Hodoš |
Izvajalec: mag. D. Hederih,
Organizacija Andrej Lainšček Spremstvo: Andrej Lainšček, |
Tečaj hitrega branja |
Nadarjeni učenci 9. r. |
januar 2025 |
RIS Rakičan |
Izvajalec: mag. D. Hederih, Organizacija: Andrej Lainšček |
Tabor za nadarjene učence Osebnostna rast |
Nadarjeni učenci 7., 8. r. |
maj, junij 2024 |
Olimje ali Markovci |
Izvajalec: mag. D. Hederih, Organizacija in spremstvo: Andrej Lainšček |
Kvizi |
4. r. |
po dogovoru |
OŠ Beltinci |
Izvajalec: mag. D. Hederih, Organizacija: Andrej Lainšček |
Koordinator: Andrej Laišček