ODKRIVANJE IN DELO Z NADARJENIMI UČENCI
Izhodišče dela z nadarjenimi je koncept dela za nadarjene učence. Odkrivanje nadarjenih učencev označuje celoten proces, ki vključuje evidentiranje, identifikacijo ter seznanitev in pridobitev soglasja staršev.
Za učence 3. razreda se prične s postopkom evidentiranja možnih nadarjenih učencev, za učence 4. razreda se izvede postopek identifikacije učencev, ki so bili evidentirani. Postopek identifikacije zajema izpolnjevanje ocenjevalne lestvice učiteljev ter testiranje s testi sposobnosti in testi ustvarjalnosti. V postopek evidentiranja oz. identifikacije se učence lahko vključi tudi naknadno v višjih razredih osnovne šole.
Učitelji, starši ter svetovalna služba sodelujejo pri pripravi individualiziranih programov. V le-teh se glede na otrokove potenciale načrtujejo prilagajanje metod in oblik dela v razredu. Nadarjenim učencem se omogoči vključevanje v dodatni pouk in druge oblike individualne in skupinske pomoči.
Tabori in kvizi za nadarjene učence
Kaj? |
Za koga? |
Kdaj? |
Kje? |
Kdo? |
Tabor za nadarjene učence Tehnike ustvarjalnosti |
Nadarjeni učenci 5., 6. r. |
27, 28, 29. september 2023 |
Hodoš |
Izvajalec: mag. D. Hederih, Organizacija in spremstvo: Andrej Lainšček |
Tečaj hitrega branja |
Nadarjeni učenci 9. r. |
Januar 2024 |
RIS Rakičan |
Izvajalec: mag. D. Hederih, Organizacija: Andrej Lainšček |
Tabor za nadarjene učence Bližnjice in triki učenja |
Nadarjeni učenci 7., 8. r. |
Maj, junij 2024 |
Olimje ali Markovci |
Izvajalec: mag. D. Hederih, Organizacija in spremstvo: Andrej Lainšček |
Kvizi |
3., 4. r. |
Po dogovoru |
OŠ Beltinci |
Izvajalec: mag. D. Hederih, Organizacija: Andrej Lainšček |
Koordinator: Andrej Laišček