ODKRIVANJE IN DELO Z NADARJENIMI UČENCI 2013/14
Izhodišče dela z nadarjenimi je koncept dela za nadarjene učence. Za učence 3. razreda začnemo s postopkom evidentiranja možnih nadarjenih. Za starše bomo pripravili predavanje o nadarjenosti.
Za učence 4. razreda bomo izvedli postopek identifikacije evidentiranih, ki zajema ocenjevalne lestvice učiteljev ter testiranje s testi sposobnosti in ustvarjalnosti. V postopek se lahko vključijo tudi naknadno evidentirani učenci višjih razredov.
Učitelji, starši ter svetovalna služba bomo sodelovali pri pripravi individualiziranih programov. V le teh bomo glede na otrokove potenciale načrtovali prilagajanje metod in oblik dela v razredu ter jim omogočili vključevanje v dodatni pouk in druge oblike individualne in skupinske pomoči.
Okvirni program dela z nadarjenimi ob pouku
vsebina | mentor | učenci | čas |
Poskusnica | Simona Vusič | 4. do 9. razred | skozi celo leto |
Ustvarjalne delavnice | Nina Košir | 4. in 5. razred | skozi celo leto |
Slovenščina | Mateja Horvat Duh | 6. do 9. razred | skozi celo leto |
Tabori za nadarjene
vsebine | mentor | učenci | čas | kraj |
Od ideje do aplavza (priprava na raziskovalne naloge) |
mag. Hederih | III. triada | 20. 9. 2013 | Tišina |
Tehnike in spodbujanje ustvarjalnosti | mag. Hederih in šolski mentorji | 5. in 6. r. | 9., 10. in 11. 10. 2013 | Hodoš |
Tečaj hitrega branja | mag. Hederih in šolski mentorji | 9. r. | 28. in 29. 11. 2013 | Moravske Toplice |
Osebnostna rast | mag. Hederih | 7. in 8. r. | 11., 12. in 13. 6. 2014 | Olimje |
Kviz | mag. Hederih | 4. r. in drugi | po dogovoru | OŠ Beltinci |
Koordinatorka: Angela Svenšek