Skoči na glavno vsebino
(02) 541 31 00

V juniju smo zaključili projekt KO-DI-RAM II, v katerem so učenci razvijali digitalne kompetence. V projektu je sodelovalo 25 učencev 5. in 6. razreda. Cilj projekta je bil razvijati digitalne kompetence kot so uporaba digitalnih orodij, reševanje problemov, varnost na spletu, programiranje, spoznali pa so tudi umetno inteligenco, ki so ji postavljali različna vprašanja ter jo prosili, da nariše sliko po njihovih navodilih.

Prve ure smo namenili varni rabi interneta, spletnemu bontonu in umetni inteligenci, naslednje ure pa so bile namenjene razvijanja veščin reševanja problemov, algoritemskega razmišljanja in programerskih veščin s sistemom Bober in Pišek. 

Projekt smo izvedli v sodelovanju z Zavodom 404, Fakulteto za računalništvo in informatiko ter Fakulteto za matematiko in fiziko ob finančni podpori Ministrstva za digitalno preobrazbo.

Naši učenci so pridobili dragocena znanja in spretnosti, ki jim bodo v veliko pomoč v digitalni prihodnosti, še naprej pa bomo pri pouku spodbujali učenje skozi izkušnje in ustvarjali varno ter pozitivno digitalno okolje.

Nekaj misli, ki so jih zapisali udeleženci:

Julija: Bilo mi je zelo lepo. Reševali smo različne kvize, spoznali bolj zapletene naloge, povezane z računalništvom. Všeč mi je bilo programiranje, ko smo reševali naloge v sistemu Pišek. Tam si moral določeno osebo s pomočjo programa premakniti do cilja. Nekatere naloge so bile lažje, nekatere težje. Pogovarjali smo se tudi o varnosti na spletu in na to temo tudi rešili kviz v Kahootu!. Najbolj všeč mi je bila varnost na internetu. Z nami so sodelovali različni učitelji in učiteljice. Verjamem, da smo se vsi nekaj naučili.

Alisa Ema: Bilo mi je zelo zabavno. Včasih smo delali na računalnike ali pa reševali delovne liste, nikoli pa mi ni bilo dolgčas, saj smo se zabavali in se imeli lepo. To bi še ponovila, saj mi je bilo zelo zabavno.

Pia: Na delavnicah je bilo zelo lepo. Všeč mi je bilo, ko smo reševali naloge pri tabli. Enkrat me je učiteljica zelo pohvalila in mi je rekla, da je to zelo pametna poteza. Še bolje pa je bilo, ko smo reševali naloge na računalniku. Res škoda, da je konec delavnic.

Učitelji v projektu KO-DI-RAM II

Dostopnost